2009. április 2., csütörtök

Testvéri? szeretet



Diane Setterfield: A tizenharmadik történet

Margaret Lea kisasszony egy angol kisvárosban éli nem túl izgalmas életét. Édesapjával egy antikváriumban dolgoznak. Egy nap furcsa levelet kap Miss Wintertől, aki felkéri írja meg az ő életrajzát. Margaret kideríti, hogy bár sokan írtak már az életéről, karrierjéről, úgy tűnik mindannyiszor más változattal lepte meg a közönséget. A lány elindul a nő házába, ahol még több titok, meglepetés és szellemi kaland vár rá.

A könyvről nagyon sokat olvastam más blogokon, mindenhol áradoztak róla, ezért már nagyon vártam, hogy olvashassam. Különös hangulatú könyv, ilyeneket ma már nem nagyon írnak sajnos, tényleg az Üvöltő szelek sejtelmessége lengi körül. Titkok, titkok és még több titok, amik szép lassan kinyílnak, végig fokozódó izgalom. Lassan olvastam, mert úgy éreztem, hogy ha gyorsabban tenném, akkor nem tudnám megfelelően feldolgozni a történéseket. Előfordult az is, hogy egy-egy résznél visszaolvastam. Talán az egyetlen bajom az volt, hogy elég sokat olvastam már olvasás előtt és közben is a könyvről, így néhol elmaradt, vagy kisebb volt a meglepetés.

10/10


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Free Blog Counter
Poker Blog